søndag 14. februar 2010

Thea og jeg dro forresten til bydelen Palermo i går. Thea var veldig gira på å finne den japanske hagen som er der. Vi vandret litt rudnt i en park, noe som var en helt forferdelig opplevelse! Det var så utrolig mye mygg!! Vi må ha sett ut som klovner der vi gikk og vifta og veiva med hendene for å få dem vekk. Og nå har jeg store kløende byller på hele meg :(
Vi ville egentlig bare hjem men så fant vi den japanske hagen, og den var veldig fin, og det var nesten ingen mygg der så turen var verdt det :)
her spiser jeg japansk ostekake



Hurra vi kom fram!! :D
Det tok sin tid å komme til konserten, den va nemlig i San Isidro som er et stykke utfor selve bykjernen, og B.A er jo en enorm by, så jah..
Jadda, vi kjøpte Beyoncé t-skjorter :P

1 kommentar:

  1. Hihi, så fine t-skjorter<3 Jeg vil gå tur på Bygdøy AK:S Med deg liksom!

    SvarSlett