søndag 7. februar 2010

Søndag

De jeg skal bo med :)
Thea, Karina og Audun

Skulle egentlig ut for å kjøpe pizza, men det var stengt på pizzaplassen, det var ganske sent og vi orket ikke å gå så langt.. Så vi endte opp med hamburger og pølser med chips på, nammm :P
Beyonce kommer til Buenos Aires på fredag, vi vil på konsert! Om ikke innenfor, så utenfor :)

Det er blitt søndag og vi har vært her i noen dager. I går kom den andre Kristine, kjempegøy! :D
Og i dag har også Thea, Karina og Audun ankommet byen :)
Det er de som skal være mine roomies i disse tre månedene, så nå har jeg skiftet leilighet, ikke så langt fra Kristine og Kristine sin, og heller ikke langt fra skolen.
Vi har nå gjort en stor innhandling og fyllt opp skapene med frukt og grønt, pasta, krydder, vin, youghurt og frokostblanding. Det er deilig å kunne spise ute, men for at økonomien skal gå rundt blir det nok en måltider hjemme også.
Byen er egentlig ganske rolig, ikke så mye trafikk og mennesker utenom de store hovedgatene. Men det er masse hundebæsj her.
I kveld skal vi på infomøte/middag/fest med kulturstudier. Da får vi treffe alle de andre studentene. Det kan bli spennende.

3 kommentarer:

  1. hei, så kjekt dette så ut alt i sammen. tror du får en alletiders studietid med så kjekke folk og være med, goe mad så det også ut til å være. gleder oss til å følge deg videre . klem fra anni.

    SvarSlett
  2. Jeg vil også på Beyonze konsert!!
    Savner deg vennen min <3

    SvarSlett
  3. Heldige med hundebæsjen! (siden jeg ikke er blogspot'er er jeg anonym, men mitt egentlige navn er Tonje/Tonjis)

    SvarSlett