tirsdag 2. mars 2010

Jogging


Kristine og jeg har vært på joggetur :)
Det var deilig! Skal prøve å få til noen ganger i uka. Må nesten bli før skolen, på dagen blir det for varmt, mens om kvelden er det for skummelt. Så det blir bare å dra seg opp om morgenen. (Jadda, hører mange som sier; Lykke til med det AK! Men jeg er faktisk ganske så flink til å stå opp her. Hjelper at det er tidlig lyst)

Hvis noen lurer p timeplanen min så ser den sånn ut:
Mandag: Spanskseminar: kl 10.00-11.30, Litteraturforelesning: 14.00-15.30 litteratur.seminar: 17.00-18.30 (mandagen er laang..)
Tirsdag: spanskforelesning: 16.30-18.00
Onsdag: Spanskseminar: 10.00-11.30 obligatorisk møte: 13.30-14.00
Torsdag: Spanskseminar: 09.00-11.30, Spanskforelesning: 16.30-18.00
Fredag: Spanskseminar: 10.00-11.30

Egentlig en ganske grei uke :)
Men mandagen kan bli ganske tung..

3 kommentarer:

  1. Så flink du er AK!!

    SvarSlett
  2. hei igjen, så fin blogg og bilder, ser supert ut. I en travel hverdag er det jo topp at dere har det så gøy i fritiden. Håper dere får praktisert spansken med argentinerne....

    SvarSlett
  3. Hei.
    Så gøy å lese bloggen din, just funnet den da jeg snakket med din far tidligere i dag.
    Marie,onkel Thom og jeg har nå vært ei uke i Krabi Thailand og koser oss veldig her. Deilig og varmt, just som vi vil ha det "smiler".I morgen skal vi dra til Phi Phi, og gleder oss veldig til det.
    Jeg har å en blogg; idosset.blogspot.com som du kan ta en titt innom :-)
    Skal hilse fra Marie og Onkel Thom her.

    SvarSlett